Hét leukste assortiment

9,5 klantenwaardering

Betaal achteraf met Klarna

Snelle levering

Terugbetalingsbeleid

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,95 per pakket in NL, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kekhieahnah.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@kekhieahnah.nl. 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Contact

Kèk Hieâh Nâh
E- info@kekhieahnah.nl / zhw.shopping-service@outlook.com 
Tel.nr. 06 1306 3445

Retouradres

Kèk Hieâh Nâh
Dr. de Kockstraat 22
4311 EM te Bruinisse
Schouwen & Duiveland
Zeeland
Neem alstublieft eerst contact op voordat u besluit te retourneren.
 
    
 
Extra service kleding:
 
Indien een klant na ontvangst van kleding merkt dat deze vermaakt of licht gerepareerd moet worden, biedt Kèk hieâh nâh de tegemoetkoming om zelf een kleermaker in de buurt te zoeken met een vaste vergoeding tot €10,-. Dit is mogelijk met overlegging van een officiële factuur of bon van de kleermaker, en alleen als het kledingstuk daadwerkelijk bij Kèk hieâh nâh is aangeschaft.
 
 
Terugbetalingsbeleid 
 
Deze winkel hanteert altijd prijzen exclusief BTW en verzendkosten. In geval van een retour wordt om deze reden het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten na ontvangst door ons vergoed. Wij verzoeken u vriendelijk om voorafgaand aan een retournering contact met ons op te nemen, zodat er bij ons geen misverstanden ontstaan bij het ontvangen van uw retourzending.
 
KLACHTENPROCEDURE 
 
Garantie
 
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar zhw.shopping-service@outlook.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via Geschil melden over een webshop (webwinkelkeur.nl). Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.